Radnici firme "Pro Industry" i ostalih firmi angažovanih na izgradnji Žeželjevog mosta protestovaće u sredu, 16. jula, između osam i devet časova kod košarkaših terena na Beogradskom keju.
Pisao sam vec na ovu temu dosta,glsvni krivac je Srbija iliti Zeleznice Srbije koji su nosioc posla.Prvo su zeleznice izgubile projekat i to su priznali kad su odobrili kasnjenje od 100 dana.Drugo ciscenje mosta je placeno cini mi se Holandskoj firmi 2003 god., ali oni su samo ocistili 30% krhotina.Samo ciscenje koje je radjeno prosle godine je trajalo 5-6 meseci.
Tu je jos bilo obstrukcije na raznim poljima, zadrzavanja lucnih elemenata i talpi na carini po nekoliko meseci itd...
Mene samo interesuje ko je strpao pare u dzep kada je cisceno 2003 i ko je bio nadzor za taj posao.A druga stvar koja me interesuje je da drzava ne moze da obezbedi 10 miliona eura za naj bitniju kapitalnu investicuju u zemlji, dok sa druge strane na 2-3 mosta u Beogradu je spiskana 1 milijarda eura dok Zezelj kosta 50-60 miliona eura , a ubedljivo je naj bitnija investicija koja moze da donosi velik priliv novca iz zeleznickog transporta.Ali koga je vise briga kad u ovoj drzavi niko ne odgovara nizasta...I za kraj dobro je tako nam i treba!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U sredu drugi protest radnika sa Žeželja
Novi Sad
•15.07.2014.
•20:24
Komentari 3
Drozan
Tu je jos bilo obstrukcije na raznim poljima, zadrzavanja lucnih elemenata i talpi na carini po nekoliko meseci itd...
Mene samo interesuje ko je strpao pare u dzep kada je cisceno 2003 i ko je bio nadzor za taj posao.A druga stvar koja me interesuje je da drzava ne moze da obezbedi 10 miliona eura za naj bitniju kapitalnu investicuju u zemlji, dok sa druge strane na 2-3 mosta u Beogradu je spiskana 1 milijarda eura dok Zezelj kosta 50-60 miliona eura , a ubedljivo je naj bitnija investicija koja moze da donosi velik priliv novca iz zeleznickog transporta.Ali koga je vise briga kad u ovoj drzavi niko ne odgovara nizasta...I za kraj dobro je tako nam i treba!!!
Mislilac
Sale NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H